Mit lehet tenni annak érdekében, hogy a csavargás abban a békés mederben folyjon tovább, amelyben elindult?
Végtelenül egyszerű: a tagadhatatlanul fontos esővédelem és láncolajozás bebiztosítását követően, törődjünk kicsit azzal is, hogy maradjon elázni- és olajozni való! A megoldások pedig zavarba ejtően sokrétűek lehetnek, az évszázados tapasztalattal bíró Abus kínálatában csak arra az igényre nem találunk semmit, ami nem is létezik:
- ami a sisakot őrzi (részletek ITT)
- ami meg a kabátot (majdnem olyan elegáns, mint az Operaház ruhatára) (részletek ITT)
- a csomagokért ezzel kell megküzdenie a rovott múltú próbálkozónak (részletek ITT)
és mit tehetünk az egész motorért?
- a leggyorsabban felhelyezhető és legkisebb féktárcsazár, most 9.490 Ft helyett 4.990-ért (részletek ITT)
- aztán csak Nálad nincs nagyobb és erősebb, az előbbi zárnál azért akad (részletek ITT)
- meg egy még erősebb (részletek ITT)
- ez meg 100 decibellel üvölt, ha babrálják (részletek ITT)
- ez üvölt és még erősebb (részletek ITT)
- ő meg azt nem respektálja, ha a motor dőlésszöge változik (részletek ITT)
ha meg még egy brutál lánccal is megkombinálod a dolgot, hidd el, csak legyinteni fognak rá a legsötétebb külvárosi sikátorban is és keresnek valami más áldozatot. (részletek ITT)
De ne kelljen már annyiszor mondani: ha féktárcsa zár, akkor memo kábel, már ha nem szeretnél a komáid előtt egy dupla leszúrt rittbergerrel indulni!
Mármost, ha a gagyival már megütötted a bokád, vagy ha az értékeid védelmében nem igazán szeretsz belemenni bizonytalan kompromisszumokba, válaszd az Abust, ők már a múlt század első felében is lakatokkal bíbelődtek, láttak már ezt-azt. Törökbálinton várunk az összes tapasztalatuk eredményeivel!