Bitti jelenti Makaóból

Bitti jelenti Makaóból
Bitti jelenti Makaóból
2013.11.15.

„Üdv mindenkinek Makaóból! Nagyon nehéz, de számomra feltétlen eredményes napon vagyunk túl. Mint tudjuk, a 32 legjobb utcai verseny specialista van itt Makaóban. Én is közöttük. Nagyon sok a gyári Superbike motor. Én egy Superstockot használok, de a beállításokat kellett megtalálnom először. Mivel 7 éve nem jártam itt, így újoncnak éreztem magam, a nagyon nehéz hegyi szakaszra alig emlékszem, pedig nagyon fontos.

A reggeli 1 órás szabadedzés után a rendezők szóltak, hogy ne aggódjak, mert én is újoncnak számitok. Ez kicsit megnyugtatott. Nagyon korainak tartom a reggel 7.30-as edzéskezdetet, ami 5.40-es kelést jelent... Mindegy, reggel 2.42-es köridő volt a legjobb időm. Délután az első kvalifikáción jó ritmust találtam, de a két edzés között meg most utána is jegelni kell a lábamat a hotelben. Nagyon fáj mindig, csak a motoron nem. Ott más az adrenalinszintem.

Sajnos az Ice Valley BMW-s Ben Wylie pont előttem csapódott a falba. Rögtön leintették az edzést. Nagyon mérges voltam, mert nem tudtam egy tiszta kört sem menni. 10 perccel a baleset után újra folytatódott az edzés és az első körömben megfutottam eddigi leggyorsabb körömet, 2.37.467-tel. Ez nagyon nagy szó, bár csak a 24. rajthelyet jelenti. Az egész depó nagyon gratulált és nagyon büszke rám, hogy ilyen sérülten ennyire gyors tudtam lenni. Én is nagyon büszke vagyok. Amint itt vége a versenynek és a pattayai túránknak, rögtön kórház, ahol remélem, kitalál valami gyors megoldást Popik Ervin főorvos barátom, mert a mai teljesítményemnek köszönhetően a nagyon gyors Dave Johnson meghívott az ausztrál bajnokság három futamára, mostani BSB Stock-bajnok csapattársam meg Dél-Afrikába egy Stock versenyre meg egy 24 órás endurance versenyre.

Most nagyon fáradt vagyok itt este 8 óra van és holnap megint 7.40-kor van edzésünk. Fizikálisan a lábamon kívül nagyon jó a kondim a gyors versenyzéshez. Jobbulást kívánok Ben Wylienak és nagyon várom a holnapi 2. kvalifikációs edzést. Tele vagyok pozitív energiákkal és a motoron még változtattam. Remélem, még tudok gyorsulni két másodpercet.” Bitti

1 Michael Rutter GBR SMT Racing (Honda)
2 John McGuinness GBR Honda TT Legends (Honda)
5 Gary Johnson GBR Quattro Plant Motorsports (Honda)
7 Dean Harrison GBR RC Express Racing by MSS Performance (Kawasaki)
8 Roman Stamm SUI Team Bolliger Switzerland (Kawasaki)
10 Mark Miller USA Splitlath Redmond Racing (Honda)
11 Stephen Thompson GBR T&R Motorsport (Suzuki)
12 Ian Lougher GBR ILR / Barnes Racing (Honda)
15 James Storrar GBR DMR Racing (BMW)
17 Nuno Caetano POR KD Team of Portugal (Kawasaki)
18 Lee Johnston GBR East Coast Racing (Honda)
19 Marc Fissette BEL Heidger-Motorsport.de (Suzuki)
20 Dan Cooper GBR DMR Racing (BMW)
22 Horst Saiger AUT Saiger-Racing.com (Kawasaki)
26 Didier Grams GER Heidger-Motorsport.de (BMW)
39 Allann-Jon Venter RSA Quattro Plant Motorsports (Kawasaki)
40 Martin Jessopp GBR Riders Motorcycles BMW (BMW)
44 Jamie Hamilton GBR KMR Kawasaki (Kawasaki)
47 Brandon Cretu USA Splitlath Redmond Racing (EBR)
48 Hervé Gantner SUI Penz13.Com BMW Racing Team (BMW)
54 Steve Heneghan IRL Quattro Plant Motorsports (Kawasaki)
55 Dan Kneen IOM Marks Bloom Racing (Suzuki)
57 Jeremy Toye USA Penz13.Com BMW Racing Team (BMW)
60 Ben Wylie GBR Ice Valley by Motorsave Trade (BMW)
68 David Johnson AUS PR Racing (Kawasaki)
69 Paul Shoesmith GBR Ice Valley by Motorsave Trade (BMW)
71 Davy Morgan GBR CSC Racing (Suzuki)
77 Sandor Bitter HUN Quattro Plant Motorsports (Kawasaki)
83 Graham English GBR TIVA Engineering Ltd – Fix Auto Collision (BMW)
111 Brian McCormack IRL TAG Racing (Honda)
114 Andre Pires POR SBK / Incortcar (Suzuki)
115 Steve Mercer GBR TTC 115 (Suzuki)


vissza a hírekhez >>