Van véleményed? Kit érdekel? Minket!

Van véleményed? Kit érdekel? Minket!
Van véleményed? Kit érdekel? Minket!
2014.01.28.

Most az RMC Motornál kiteljesítheted individualizmusod és még egy ezrest is kapsz érte!

Manapság hír- és véleménydömpingben élünk. Az újságok még hagyján, ugyan megszületett egy teljesen új műfaj, a bulvár, de ha nem érdekel, hogy az aktuálisan a nemisége határait felfedezni képtelen soros sztár éppen fiú-e vagy lány, esetleg a könnyűzene állócsillagainak színpadon töltött 50-60 évéből (életmű!) rendre előkerülő sztorik, hát nem veszed meg a lapot. A Híradót is bízvást kikapcsolhatod, ha képtelen vagy már követni a politikában, hogy éppen ki kivel van, vagy nem érzed magad érintettnek, mi több, tanulságot sem tudsz levonni mai magyar hétköznapjaidat illetően egy ecquadori buszbaleset témájából, bár az áldozatokat persze mindannyian sajnáljuk. A közösségi háló már egy kicsit rázósabb ügy, végső soron mit tehetsz te arról, hogy Gézukával egy osztályba jártatok, akkor még használható krapeknak tűnt. Tulajdonképpen még örültél is, amikor ráakadtál, de a képek tanulsága szerint a felesége kiábrándító, a gyermekei a határozott debilitás jeleit mutatják, Gézuka meg önti rád a marhaságait, amit ezen a csatornán már nem egyszerű kikerülni és szinte biztos, hogy rajta kívül a teljes univerzumot hidegen hagyják. A másik archetipikus fajta meg Gusztika, az önjelölt politikus, aki annyira tehetségtelen, hogy 25 év alatt képtelen volt ebből meggazdagodni, most meg keresztes háborút vív a hálón, tulajdonképpen önmagával, nézeteiből ugyanis csak egyetlen egy derül ki, hogy neki minden szar.

-és akkor még nem beszéltünk Lujzi néniről, ha nem vagy kellőképpen cseles, elég egy pillanatnyi figyelemkihagyás és reggel máris egy liftben találod magad vele, meg a dagadt, éppen csak egzisztáló, meghatározhatatlan fajtájú ebével, akit konzekvensen csak kislánynak hív, mint egy tizenhat éves szépségkirálynőt és akinek az egyedfejlődésével indulhat a napod. Mindezekből kiindulva még csak-csak felismered, hogy tulajdonképpen neked is lenne véleményed erről-arról, de abból kiindulva, hogy téged mennyire nem mozgat a másé, meg ezek közé a kretének közé sem szeretnél beállni, hát megtartod magadnak.

Jelen esetben viszont mi azt mondjuk, ne tedd! Legalábbis ha az RMC termékeiről, szolgáltatásairól van szó. Természetesen szívesen vesszük okfejtésed az öszvérek párzási készségeinek sokrétű szépségeiről, de ez kevéssé segít minket abban, hogy mind jobb és szükségesebb cuccokkal, mind magasabb színvonalon szolgálhassuk ki a motoros passziódat.

Ha megírod nekünk a véleményedet rólunk az info@rmcmotor.hu címre és az számunkra használható is, február folyamán, a törökbálinti üzletünkben az 5.000 Ft-ot meghaladó vásárlásodból egyszeri 1.000 Ft elengedésével honoráljuk fáradozásod.

Mit is értünk számunkra használható véleményen?

Építő jellegű kritikát. Lehetőleg egy rövid indoklással. Javaslatot. Ha egy mondatban röviden taglalod, hogy a következő találkozás alkalmával milyen természetellenes műveletet hajtsunk végre édesanyánkkal, az nem ez a kategória, hiszen legfeljebb neked jó, ha kiereszted vele a gőzt. Ezért nem jár semmi, esetleg a viszonosság elve alapján hasonló jókívánságok. De ha a véleményed segíti a munkánkat, bízvást jelezheted a pénztárnál, hogy rajta vagy a listánkon!

(Az ajánlat más akciókkal nem összevonható.)

VÉLEMÉNYEK:

Sziasztok!

Nagyon tetszik a kiszolgálásotok! Amiket ezidáig nálatok vásároltam mindent megfelelő minőségűnek találtam (bőrszerkó, protektorok, stb.), véleményem szerint elég jó a kínálatotok, bár csizmák terén jobb lenne a nagyobb választék. (túra csizma) Ámde! Csak nálatok találtam értelmes kinézetű, szolid (kép alapján) combtáskát, ennek örömére megyek is és veszek is eggyet a törökbálinti boltotokból!

Üdv.: S. D.

Sziasztok!

Élek a lehetőséggel és leírom a véleményem, hogy ezzel is segítsem a
motorosokért végzett áldozatos munkátokat! : )

A Motorrevüben láttam a hirdetéseteket, ami nagyon figyelemfelkeltő és
vicces (világító óvszer). Egyből kíváncsivá tett. Láthatósági ruházatot
kerestem, ez nálatok nagy választékban és elfogadható áron kapható. Még csak
a honlapotokkal ismerkedtem, személyesen nem vásároltam, ezért az online
felületről tudok visszajelzést adni. 
A honlapotok, átlátható, kezelhető. Egy apróságot azonban
javíthatnátok. Az Újdonságok és az Akciók menüpont nehézkesen kezelhető. Ha
egy alpontra kattintok, új oldalt nyit meg, ha azon belül kattintok, szintén
új oldalt nyit. Mire gondolok: Akciós kabátot nézek, rámegyek az akciós
motoros ruházatra, új oldalt nyit, ahol választhatok, hogy bőr, textil, stb.
Ha erre kattintok, szintén új oldal nyílik meg, és így tovább. Ha ezután
mondjuk a zsákbamacska menübe akarok bemenni, akkor újra kell kezdenem az
egészet. Ez egy legördülő menüvel jobban nézne ki és kezelhetőbb lenne.
Tudom, ennek webszerkesztői szempontjai is vannak, mégis kezelhetőbb lenne
ez a két menüpont, ahogy a fő menüpontok azok (termékeink, szolgáltatásaink,
stb.). Ezek kifejezetten tetszenek. A termékeknél átlátható, könnyen
megtalálható minden.

Üdv: Sz.G.
Az RMC törökbálinti üzletéről:

. . . Pár hónapja vásárolni szerettem volna egy izzót, ami elég nehézkes volt, mert egy eladó hölgy volt a pult mögött, a többiek az irodában, így hosszas sorban állás után (egy ember volt elöttem, kesztyűt nézegettek), sajnos üres kézzel távoznom kellett.
A mai nap szintén voltam bent, de csak nézelődni, mert bukósisakra lenne szükségem. Sajnos az árak a szekrényben nem jól kivehetőek. Kimentem az udvarra, de nem mertem bemenni a motorok közé, mert foggalmam sincs, hogy lehet-e, vagy sem. Még azt is kifogásolnám, hogy senki nem szólt hozzám, hogy miért mászkállok bent, meg egyáltalán mit is keresek én ott.
Az egyik eladó úriember nagyon segítőkész volt a nyáron és mindenben a segítségemre volt. A pult mögött álló eladó hölgy is segítőkész és szép is. Ám az üzletben nagyon lassú a kiszolgállás, ha egy problémásabb vásárló van a sor elején, mert a férfi kollégák nem hajlandóak kiszolgálni, ha feltorlódik a sor. Igaz így télen talán ez nem jellemző, de szezonban sajnos többször tapasztaltam. . . .

Üdv: K.T.

Kedves Motoros társak!

Én már 2005 óta járok az RMC motor törökbálinti üzletébe. Első motoros
ruházat vásárlásom is hozzájuk kapcsolódik. Közel 1,5 órás próbálgatás
után sikerült megvennem a nehezen kiszemelt darabot de itt nem is ez a
lényeg. Kedvesek, segítőkészek és nem esik nehezükre kiszolgálni a
vevőt még ha olyan körülményes is, mint amilyen én vagyok J. Bármilyen
problémám, kérdésem volt szívesen segítettek. Tehát a bolti
kiszolgálással teljesen meg vagyok elégedve! A szerviben lévő srácokról
is csak pozitív véleménnyel tudok nyilatkozni. Igazán felkészült
gárda!

Ami hagy némi kivetni valót, az a honlap illetve a boltban található
ruházati választék. Tudom, hogy egy webshop nem fedheti a bolti
kínálatot de mégis jó ötletnek tartanám, hogy legalább 1-1 bemutató
darab is legyen kabátokból, nadrágokból stb. a boltban és nem csak a
weben. Szeretem megnézni, megfogni a ruhadarabot és nem mellesleg
felpróbálni mielőtt megveszem. Szerintem ezzel sokan vannak így. A
belső arculattal is kezdhetnétek valamit. Mióta hozzátok járok, sokat
nem változott pedig jó lenne. Például az eladó pultot nem oldalra
hanem a bejárattal szemben helyezném el. Így rögtön meglenne a
kontaktus vevő és eladó között! Picit jó lenne átvariálni a dolgokat a
boltban. Így ha valaki bemenne nem megszokásból menne valami irányába
hiszen azt nem találná a megszokott helyén. Na de ezek csak jó
tanácsok!

Dióhéjban és maximálisan ajánlom mindenkinek a boltot. Legyen kezdő
vagy öreg motoros. Megtalálja azt, amit éppen keres!

Köszönöm a lehetőséget!

P. I.

Sziasztok!

Én szeptember elején jártam nálatok utoljára,a robogómra visszapillantóért,és gumiért :) A kiszolgálás az elején kicsit akadozott,mert hát ugyebár elég sokan voltak. Addig én lecövekeltem a bukóknál,ahol egyik kollégátok rögtön kérdezte is,hogy segíthet-e,mondtam neki,hogy mi kéne,aztán mondta,hogy sajna ő abban nem tud segíteni,mert az a kasszánál van. Szóval beálltunk a sorba,ami hála istennek megcsappant rendesen addigra már. Utána pár perc sorban állás után villámgyors kiszolgálás következett,és mint kiderült,van műhelyetek is,ami szintén teljesen tele van,de javasoltátok,hogy kérdezzük meg,hátha feltudják dobni a a gumit. Nahh,bementünk,a motordzsungelbe,és az egyik sráctól megkérdeztük,hogy van-e kapacitás feldobni a gumit,mondta hogy,elvileg nem lenne,de mivel ez egy kb.fél perces munka,így nagyon szívesen megcsinálja. Véleményem szerint nagyon jó fejek voltatok egész végig,és abszolút pozitív volt a műhelyes kollégátok hozzáállása is :) Abszolút elégedett vagyok a szolgáltatásaitokkal,és a hozzáállásotokkal is :)

B.

Tisztelt RMC!

Ahogy a negatív észrevételeimet, úgy természetesen a pozitív tapasztalataimat is szeretném megosztani Önökkel. A várva várt térdvédőket már korábban megkaptam, de a tesztelése csak az elmúlt hétvégén történt meg. A termék kiválóan vizsgázott. Azt tudom mondani róla, hogy egy nagyon igényesen elkészített, komfortos és egyben "hordható" védőfelszerelés. Egy szóval, megérte a várakozást, s köszönöm a kedvezményt.

Üdvözlettel: Gy. E.

Köszönjük a véleményeket!

vissza a hírekhez >>