Talmácsi Gábor a hétfõi napon élt a Suter gyár kínálta lehetõséggel, közel 50 kört motorozott és újabb tapasztalatokat szerzett a motor tulajdonságairól, vezethetõségérõl. A próba után folytatta a munkát, ezúttal már a Jack & Jones csapattal történõ jövõ évi szerzõdés volt a téma.
Bár már a valenciai verseny után is folytak a tárgyalások a felek között, végleges megállapodás mindeddig nem született. Dani Devahive csapatvezetõvel végül november 15-én véglegesítették a szerzõdés pontjait, és megállapodtak a következõ szezon folytatásáról. A Jack & Jones alakulat két versenyzõt indít a 2011-es szezonban, Talmácsi Gábor és az amerikai származású Kenny Noyes erõsíti a csapatot a legjobb eredmény eléréséhez. Számos vázgyártó cég közül a csapat a Suter-t választotta a következõ szezonra versenyzõinek, akiknek a legjobb csomagot vásárolták.
Dani Devahive: "Nagyon örülök, hogy megállapodtunk Gáborral a következõ szezonra. Az õ munkája igencsak fontos részét képezi cégünk 2011-es sportstratégiájának. Két versenyzõvel készülünk az eljövendõ megmérettetésre: Kenny Noyes-szal, aki négyütemû motorok tekintetében hatalmas tapasztalattal rendelkezik, és Talmácsi Gáborral, aki több címmel és gyõzelemmel bizonyította tehetségét eddigi GP-karrierje alatt. Egy arany 2007-ben, két bronz 2005-ben és 2008-ban, és akkor a kilenc futamgyõzelemrõl még nem is beszéltünk... Teljesen biztos vagyok abban, hogy ezzel a két sráccal jó eséllyel megyünk harcba a 2011-es díjért! A 2010-es legelsõ Moto2 teszt tapasztalatai után 100%-kal azon vagyunk, hogy logisztikai és személyzeti fejlesztésekkel is a kitûzött sport-célokra koncentráljunk. Ráadásul a Suterrel is rendkívüli megegyezést kötöttünk. November 15-én pedig Gábor és Kenny is a motorban rejlõ remek lehetõségekrõl nyilatkozott nekünk az elsõ teszt után. Ez mindenképp motiváló az egész csapat számára!"
Talmácsi Gábor: "Nagy megtiszteltetés számomra a csapat felkérése és örülök, hogy a Jack & Jones alakulatnál folytathatom pályafutásom, melynek egyik tulajdonosa a neves színész, Antonio Banderas. Véleményem szerint a Suter egyik legjobb választás a következõ szezonra nézve, mert technikailag az egyik legfelkészültebb gyár és további fejlesztések is várhatók. Az ellenfelek is kemény munkában lesznek a télen, ezért az ideihez hasonlóan szoros versenyekre kell készülni. Elsõ találkozásom a motorral és a csapattal nagyon pozitív volt, már most beszéltünk a téli felkészülésrõl, ahol szeretném a legjobb formámat elérni a 2011-es évre. A csapat lehetõséget biztosít Barcelonában a mentális és fizikai felkészülésre, ami nagyon fontos számomra. A következõ hetekben szeretnék pihenni és újult erõvel megkezdeni a felkészülést."
- ABUS
- Accel
- AFX
- Airoh
- Banner-LP
- B-star
- Bridgestone
- Brubeck
- Buffalo
- CHOPPERS DIVISION
- Citadel
- Continental
- DID
- Domino
- Douglas, ITP quad felni
- Dunlop
- Egyéb
- Egyéb elektronika
- Falco
- Feldobox
- Firstracing
- Givi
- Grand Canyon
- Hiflofiltro
- Interphone
- JT
- Kenda
- Kymco
- Lampa
- Louis
- Metzeler
- Michelin
- MooseRacing
- Motul
- MT
- NGK
- Orange County Choppers (OCC)
- Oxford
- Parts Europe
- PBR
- Pirelli
- Polisport
- Progrip
- Putoline
- Radical
- Ram mount
- Richa
- S 100 ápolószertek
- Sena
- SHAD
- Shiro
- Sixgear
- Slime
- THH
- THOR
- Tommaselli
- Vee Rubber
- Zandona
- Zekler
- Muc-Off
- 100%
- Icon
- Alpinestar
- Xado
- Motorex
- Bike-Lift
- Tourmax
- Vicma
- Parts Unlimited
- RMS
- Allegri
- Blackbird
- UFO
- Pazzaz
- Cruztools
- Repsol
- Athena
- Briston
- Mitas
- fokt
- Heidenau
- Pink
- B.O.S.
- RMS
- Alpine
- LSL
- Klingerit
- Pro-X
- SW-motec
- oem
- NZI
- Alpine
- FMF
- HEBE
- Brembo
- WM Motor
- Bogotto
- MSK
- Armalith
- sesto
- Denso
- Emgo
- KOSO
- 101 OCTANE
- Leoshi
- Acerbis
- Quad Lock
- Ixon
- Seventy Degreed