A nagy sikerre való tekintettel idén is short track, vagyis – megközelítõleg – sík pályás versenyek lesznek. Az ugratók elhagyása kedvez a szerényebb tudású versenyzõknek, hiszen a legtöbb hátrányt a levegõben szenvednék el tapasztaltabb társaiktól, így a versenyek is szorosabbak lesznek, több izgalmat tartogatnak versenyzõnek, nézõnek egyaránt.
Nevezni az egyes futamokra ugyan a helyszínén kell, mégis többen jelezték elõre részvételüket, egyben lefoglalták rajtszámukat az egész idényre. Már tudjuk, hogy a 250-es kategóriában ismét hatalmas csatákra számíthatunk a Benyó Máté, Béki Martina, ifj. Váradi Ferenc triótól. Ennek a három gyereknek a küzdelme minden alkalommal önálló látványosságnak számít, fiatal koruk ellenére felnõtt tempóban száguldanak (ez nem vicc!), és ugyanilyen keményen harcolnak egymással a gyõzelemért.
A 400 cm3 alatti kategória hagyományosan a legszínesebb, az esélyek futamról futamra változnak, a versenyzõk száma és a küzdelem hatalmas, gyakran az ütközések, borulások sem maradnak el. A 400+, vagyis a legnagyobbak osztálya sajnos kénytelen lesz nélkülözni egy színes egyéniséget, ugyanis a mindenkori bajnok Bencsik József (alias Yamaha Joe) – reméljük csak egy idõre – visszavonult a versenyzéstõl. Valaminek a vége valaminek a kezdetét is jelenti, a nagyobb kategóriába lépett Kári testvérekkel felerõsödött mezõnyben hatalmas küzdelmekre számíthatunk a megüresedett trón elfoglalásáért.
És végül még nem beszéltünk Rólad, kedves quados barátom, aki szintén esélyt kapsz arra, hogy megmérettesd magad hasonló tudású, amatõrök között!
Versenynaptár:
1. Május 1. - Csongrág
2. Május 16. - Kecel
3. Május 30. - Kunszentmárton
4. Június 13. - Kecskemét
5. Július 24. - Kiszombor
6. Augusztus 8. - Makó
7. Szeptember 5. - Kecel
8. Szeptember 19. - Kecskemét