Már fejlesztik az új MotoGP vázakat

 Már fejlesztik az új MotoGP vázakat
Már fejlesztik az új MotoGP vázakat
2010.09.09.

A 2012-ben a gyorsasági világbajnokság királykategóriája jelentõs változáson megy majd keresztül. A 800 köbcentis gépeket leváltják az 1000 köbcentisek, és az új szabályok azt is lehetõvé teszik, hogy széria motorblokk alapú, prototípus vázakkal készülõ versenymotorok is rajthoz állhassanak. Az ebbe a kategóriába tartozó motorokkal a szabályok is engedékenyebbek: hat helyett tizenkét blokkot használhatnak a szezon során, és versenyenként három liter üzemanyaggal többet vihetnek magukkal a versenyzõk.

A Suter Racing Technology már be is mutatta 2012-es MotoGP gépét. A Suter Racing név sokaknak ismerõs lehet, hiszen a jelenlegi Moto2 kategória mezõnyébõl 13 versenymotort õk adnak. Az MMX Moto2-t alapul véve készült a királykategóriás motor is. Ahogy azt Eskil Suter elmondta, választásuk azért esett az S 1000 RR mert, azon kívül, hogy rendkívül erõs, méreteiben is közel áll a jelenlegi Moto2-es blokkokhoz.

vissza a hírekhez >>