CR&S Duu: prototípusból szériamotorrá

CR&S Duu: prototípusból szériamotorrá
CR&S Duu: prototípusból szériamotorrá
2010.10.15.

Ugye sokan emlékszünk még a CR&S mûhely "Duu" névre keresztelt monstrumára, ami a 2009-es milánói kiállításon koncepcióként állt a közönség elé? Nos, eltelt egy év és a Roberto Crepaldi nevével fémjelzett manufaktúra a jelek szerint elkészült a szériaérett modellel, amit nem is lesznek restek bemutatni a november másodikán startoló expón.

Vegyen egy nagy levegõt, aki a kettes pavilon harminchármas standja felé téved, nem mindennapi szörnyeteggel találja magát ugyanis szemben. A Duu lesz az Eicma lokálpatriótája, ez vitán felül áll, Milánóban hozták ugyanis tetõ alá, neve a helyi tájszólásban annyit tesz: kettõ (a Vun volt ugye az "egy").

Már elsõ feltûnésekor, 2009-ben diszkrét sikert aratott, azóta pedig csak csiszolódott. Egy esztendõ alatt egy- és kétüléses változat is készült belõle, akinek pedig annyira megtetszett volna a képek vagy akár a tavalyi találkozás alapján, hogy szeretne is egyet, rossz hírünk van: a 2011-ben gyártható mennyiséget már mind lefoglalták elõre. Crepaldiék kapacitása évi 130 példány, ezek pedig már elõzetesen gazdára leltek. Ennek örömére a gyár már át is költözött egy nagyobb üzemcsarnokba, amely Cusago városában található.

A küllem maradt, amilyen volt, egy igazi izomgép, amelynek fõ dizájneleme maga a potens V-kettes, az S&S jegyezte kétliteres X-Wedge blokk, amely egy inkább sportos, az európai iskola szerint épített futómûvel lép frigyre.

vissza a hírekhez >>