Az év motorja pedig akár a....is lehet.

Az év motorja pedig akár a....is lehet.
Az év motorja pedig akár a....is lehet.
2013.02.14.

Az európai motorépítés egyik ikonja a Moto Guzzi védjegyévé vált hosszában beépített V2-es blokk.

Ezt az erőforrást használták fel a csodaszép V50 custom gép elkészítésekor, mégpedig a nyolcvanas évek elején készült 490 köbcentis változatát, a Hollandiában működő Rno Cycles ebből építette meg a café racer és a dragmotorok között egyensúlyozó gyöngyszemét.A csupasz kivitel szerencsére látni engedi a legkisebb műszaki részleteket is, így szabadon állnak a 28 mm torokátmérőjű Dell'Ortók, a K&N-től származó örök életű légszűrők is.A kerekek már a donor V50-en is gyönyörűek voltak, így nem jelentett újabb költséget a felnik beszerzése, a még látványosabb megjelenés érdekében azonban újrafényezték őket, így a 18 colos páros, a Pirelli Sporty abroncsokkal méltó díszei a kész vasnak.

Még csak februárt írunk, de máris bátran kijelenthetjük, hogy a 2013-as év egyik legszebb custom gépét sikerült megalkotni az Rno Cycles-nek a V50-es személyében.

(forrás: sportmotor honlap)

vissza a hírekhez >>