A tavalyihoz hasonlóan, idén is óriási sár boldogította a merész quadosokat az acsai offroad "arénában".
Reggel még hó fogadta az érkezõ versenyzõket, de a 11 órai rajt idejére sártengerré változott a pálya.
A két órás dagonya felénél a pálya egyes részei a 2x4 ketegória versenyzõi számára gyakorlatilag járhatatlanná váltak. A rendezõség hamarosan le is intette a hátsókerékhajtású mezõnyt.
Másfél óránál már a 4x4 mezõny is küzdött a terpviszonyokkal. A quadok olaj- és vízhûtõje elrakódott sárral, a motorok túlmelegedtek és az elektronikák sorban letiltottak... A második helyen "utazó" Matkaicsek Zoli (támogatott versenyzõnk) éppen megelõzte a végig vezetõ Magyar Noelt, amikor egy ugratónál lefordult a bal hátsó gumija. A szervizeléssel egy kört vesztett. Az utolsó fél órában hatalmas tempót diktálva mintegy 100méterre megközelítette az élen haladó versenyzõt. Noel elsõ lengõkarja az utolsó kanyarban eltört és a jelentõsen megnövekedett "kerékszéttartás" miatt lefordult mindkét elsõgumija. Igy is beterelgette quadmaradványát a célba, ...Matkaicsek Zoli nagy bánatára. A 2 óra embertelen küzdelem után Matkaicsek Zoli 20 méterrel maradt le a dobogó legfelsõ fokáról. A harmadik helyen csapatunk versenyzõje, Apkó László érkezett, akinek tempóját szintén korlátozta az elektronikus tiltás.
Egy mûködõ gõzborotvával itt most nyerni lehetett volna!
Csapatunkból a 2x4 kategóriában Gévay Árpád a második helyet tudhatta magáénak.
Az extrém körülmények közt rendkívül fontos volt a versenyzõk gumiválasztása. 2x4 kategóriában a K535A és K299, a 4x4-ben a K587, K537 és K573 abroncsok "állhattak a dobogóra". Gyakorlatilag a teljes élmezõnyben csak KENDA abroncsokat találhattunk!